Na USC levamos unhas 1000 clonacións con Clonezilla, descubrindo
problemas, dando louvanzas e colisións con outros aplicativos,
protocolos de seguridade nos Switches etc.

Eu úsoo en Inglés xa que realmente non hai moito que ler e nestes casos
non me fío das traducións. Como ben dis a tradución do castelán da noxo.

Saúdos

O Sáb, 14-08-2010 ás 20:49 +0200, Anxo Outeiral Vidal escribiu: