O asunto é sinxelo:
- en xeral en kde, caimos en ritmo de traballo
- non subín (mea culpa) unha morea de traducións ao upstream

Levo dous meses que teño moi pouco tempo e non me adiquei o que debía a KDE,
así que pido desculpas :)
O que si, se sabedes cando é a última sincronización que se vai facer antes
da 10.10 agradeceríao para ter en conta. Penso que non hai ningunha distro
(relevante) que libere antes da ubu, non?