Tamén estou de acordo en publicar en trasno.net a carta como artigo
para darlle máis publicidade.
Pouco coñezo o proxecto Abalar, cheguei novo (por iso non puiden optar
a quinto) a un centro piloto e de momento non informaron de nada, pero
un ordenador cun canón en cada clase, sexa cal sexa o nivel e en todos
os centros de Galicia, sería un "pequeno" gran paso...
Un saúdo:
Manolo Vázquez