Eu faríao en Kubuntu e se tal de Archlinux (aínda que dudo que empregen este
S.O. polo que descartaríao).

Dúbidas:

   1. Agardamos até a versión 10.10 ou o facemos xa?

No caso dos que o fagamos o tutorial, deberíamos poñernos dacordo todos en
poñer algunhas frases, parágrafos, etc case iguais ;)

http://trasno.net/