Na uni estamos instalando este por omisión e funciona perfectamente. Eu
propoño «pasalo a produción» no resto de aplicativos (FF, TH, oOo, ...)
aínda así eu aseguraríame que ten todas as regras do anterior dicionario
non vaia ser que metamos novas e temos regresión co anterior.

Eu antes de poñelo en produción aseguraríame que cumprimos coas regras
que o anterior ten ademais de engadir as novas. Puntualizo isto porque
non sei exactamente se se cumpre, nese caso por favor comentádemo.

Damufo, no que comentas de ralentización... pois a verdade e que nin me
din de conta. A ver se teño tempo e fago unhas probas con textos iguais
e demais.

Regards!
Fran

O Ven, 24-09-2010 ás 11:21 +0200, Miguel Bouzada escribiu: