eu son da opinión que mellor solo, que da man de Oracle..
a miña opinión que teño sobre Oracle é calquera cousa, menos favorable cara
ao software libre..

de feito desde que oracle é dona de sun o ritmo de versións xa decaeu
bastante.. anteriormente, publicábase unha versión/ou bugfix cada 3 meses
aprox.. ao final ían aos catro.. agora mesmo desde que Oracle mercou Sun,
creo que so saíu unha versión.. e xa case vai un ano..

non sei.. a min o único que me preocupa é que a suite ofimática é
imprescindible para o avance e emprego de software libre nos computadores..

Tu web totalmente gratis:
http://www.000webhost.com/<http://www.000webhost.com/352819.html>