2010/10/3 Fran Dieguez <lis...@mabishu.com>:
> Por min perfecto,
> podemos ir lanzando programas nesta rolda?
> E ademais que a xente vaia confirmando asistencia?
>
> Ademais seria interesante que todos enviaramos unha lista das palabras
> «conflitivas» para que todos foramos masticandoas e chegar a Ordes e
> discutilas con fundamento...

A miña proposta de lista (téñanse en conta os conceptos con múltiples
traducións, e conceptos relacionados que tamén conviria discutir ao
meu entender):

applet (varios ambitos: miniaplicativo vs trebello)
tab
window
invalid
path
plugin (e todo o resto: addon, extension, module, complement)
clipboard
command
grid
about (acerca de/sobre)
computer
daemon
download/upload (verbo e substantivo)
height/width/length
host/hostname
log off/log in/log out/sign in/sign out/...
backend/frontend
pause (verbo e substantivo)
attach/attachment
boot/bootloader

Por se acabamos rápido teño outra lista adicional con cousas que me
gustaría aclarar a min e non conseguiron entrar na lista de 20, e
outra pequena lista de frases feitas (por chamarlle dalgún xeito).

Deica,