2010/8/25 Fran Dieguez <lis...@mabishu.com>:
> Ola rapaces,
>
> xa que estamos a 2 meses de que saia a nova versión de Ubuntu coido que
> hai que sentar as bases de como imos comprobar as betas de Ubuntu
> Maverick e sucesivas versións
>
> Estiven estudando as formas de facelo e logo lembrei algún scriptinho
> que teño por aí que pódenos axudar nestas tarefas de informe de erros.
> Polo que aquí vai a miña proposta de procedemento de remisión de erros.
>
> Remisión de erros ao Galician Ubuntu Translators.
>
> 0.- Actualización do sistema
> [...]

Ola,
estou revisando mensaxes que se me pasaron de ler no seu momento. Para
min resulta evidente que como este procedemento ou serie de pasos non
estea pendurado nunha web (ou wiki) heime esquecer del aos dez minutos
de ler a mensaxe, e despois hame custar volvelo atopar. Por favor que
alguén o poña na wiki do equipo de localización ao galego de Ubuntu se
aínda non se fixo.

Perdón por responder a mensaxes tanto tempo despois.