Daquela ha de ser outra cadea que conteña exclusivamente CAPTURE. Eu
escribin a orde para que me enumerase os dispositivos de entrada de son (non
consigo que me vaia o micro) e a opción que lle di era para a entrada;
posibelmente esa orde permite enumerar distintos tipos de dispositivos de
son e CAPTURA é un deles. Podes revisar o resto do .po?

Xosé