Xusto o que estabamos buscando...

http://drupal.org/project/listhandler

Polo que vexo podes ligar un foro a unha rolda e viceversa. Non o teño
probado pero queron entender que implementa filtros para poder por
exemplo meter todas as discusións de [Terminoloxia] dentro dun subforo
Terminoloxía.

Loxicamente eu seguirei usando as roldas porque para min é moito máis
práctico.
--
Fran Dieguez
Coordinator of Galician translators team of GNOME and Ubuntu

O Mér, 03-11-2010 ás 11:4s1 +0100, Xose M escribiu: