On Mon, 29 Nov 2010, Leandro Regueiro wrote:

En cambio aquí non aparezo como persoa con disclaimer:
http://translationproject.org/team/gl.html

Coméntano co coordinador do TP, a ver se é o listado é de xente que firmou o disclaimer, pero que aínda non foi aceptado por "legal GNU".

Polo demáis, eu agora mesmo non teño tempo para traduci-lo gcc (aínda teño pendente a revisión das novas versións dos meus paquetes, nano e sed); a revisión que podería facer non é moi exhaustiva, pero algo podería facer. De todas formas, aínda que se tarde moito, é máis cómodo manda-lo disclaimer.
Persoalmente, non tiven reparos en facelo.

--
Francisco J. Tsao Santín
http://tsao.enelparaiso.org