Si, llínguel, desculpas pola torpeza.

En 2011/01/04 14:02, Antón Méixome escribiu:

2011/1/4 damufo <dam...@gmail.com <mailto:dam...@gmail.com>>

    Eu iríame ás recomendación da rae (se non me erro, feita nas
    ultima norma, a que acaba de saír), adaptación:
    llingel

será llínguel !

Referencia desa recomendación? ou clasificámola como humorística? :-p

    En 2011/01/04 12:13, Antón Méixome escribiu:

        Difícil. O que determina a escrita destas palabras é a
        pronuncia frecuente: [yíngel] > /jingle/

        Eu non o traduciría pero si que o marcaría como voz inglesa,
        en cursiva. Ser√≠a como (¬ę/jet/¬Ľ).
        Temos alg√ļn caso recollido tal cal do ingl√©s na norma como o
        de jockey (sen cursiva pois, e pronuncia [ioki]) ou jazz. Para
        iso se di que as letras -j-, -w- e -y- son complementarias do
        alfabeto.

        A outra opción, que non recomendo, sería a adaptación. Habería
        d√ļas opci√≥ns

        - Iingle? Non o vexo posible nin usado. A adaptación co -I-
        d√°se sobre todo en ditongos (como ¬ęiudo¬Ľ)
        - Xingle? Adaptaci√≥n como consoante, tipo ¬ęx√ļnior¬Ľ. Non a
        adecuada porque nos apartamos da pronuncia co√Īecida e habitual
         e debido a que queda ser resolver o principal que é a
        pronuncia da sílaba -gle- [gel], así que por un lado se
        forzaría a adaptación e por outro non se chega a nada. Non sei
         por que pero en galego soamente adaptamos con -x- os
        estranxeirismos que nos chegan a través do castelán e se
        adaptan aí como -j- (jersey > xersei; jeque> xeque). En
        cambio, se o castelán non os adapta á pronuncia -j- entón
        deix√°molos tal cal : jet set, ionqui.

        Por outro lado se as palabras son antigas ou do fondo
        histórico cultural entón é máis habitual a consoante. Lóxico:
        Xerusalén, Xehová, xota, ...

        Resumidamente
        Son casos soltos e contados. O galego non ten normas fixas
        nestes casos e a normativa menos. Van os casos aseg√ļn...

        2011/1/4 Miguel Bouzada <mbouz...@gmail.com
        <mailto:mbouz...@gmail.com> <mailto:mbouz...@gmail.com
        <mailto:mbouz...@gmail.com>>>

           Quería recibir opinións sobre se traducir ou non, eu creo
        que non,
           xa que √© un termo xa alcu√Īado na terminolox√≠a radiof√≥nica,
        o termo
           ¬ęjingle¬Ľ
        http://en.wikipedia.org/wiki/Jingle
        http://es.wikipedia.org/wiki/Jingle

           En todo caso, cambiamos o J polo dobre l fonético ?? ... eu
           deixar√≠a sempre ¬ęjingle¬Ľ mais a ver que opinan os ling√ľistas ou
           quen te√Īa mais e mellor informaci√≥n ca min.