Boas.

Non debín ver o correo con ese erro antes. Xa o arranxo agora, xa que acabo
de remitir o da páxina que axudastes a traducir. E tamén un pequeniño dun
ficheiro que tiña aberto.

Queda pendente a tradución da nova páxina, que a seguro que serán máis, xa
que liga con outras moitas.

Grazas polo traballo que facedes.

Saúdos.