Eu tamén estou agardando por unha lista «oficial» para aplicar as
correccións en GNOME. Aínda que sexa un PDF pero que leve o selo de
Trasno para darlle oficialidade.

Saúdos
--
Fran Diéguez
Ubuntu Member and coordinator of Galician L10n Team of GNOME

O Xov, 13-01-2011 ás 12:38 +0100, mvillarino escribiu: