Na USC tamén se usa nas facultades de Informática, Matemáticas, Física e
coido que tamén en Bioloxía.

Dígoo por saber os usos nas Unis.

Saúdos

O Mér, 26-01-2011 ás 12:08 +0100, Miguel Bouzada escribiu:
> Lapsus meu... é qtOctave, a interface de Octave
> http://qtoctave.wordpress.com/about/
>
> e foi o de qt o que levou a pensar que sería unha interface dentro de
> kde.
>
> 2011/1/26 Xabier Villar <xabier.vil...@gmail.com>
>         Pero.... qtcurve non é un tema de KDE? estiven a buscar e non
>         atopei ningún programa relacionado coas matemáticas dese nome.
>         Todas as referencias eran ó estilo:
>
>         http://kde-look.org/content/show.php?content=40492
>
>         e en Debian:
>

> http://packages.debian.org/search?keywords=qtcurve&searchon=names&suite=all&section=all

> [...]

Fran Diéguez
Ubuntu Member and coordinator of Galician L10n Team of GNOME
GPG: 43DD 1B00 035F A764 4986  E695 98BB 6626 A2A4 F9B8