Boas.

Perdoade a tardanza co VirtualBox. Senón son capaz de polo ao día
neste mes, deixo o proxecto a persoa que queira continuar coa
tradución. Levo xa máis de 6 meses que estou vendo de sacar tempo para
anovalo por completo pero non hai forma. Son máis rápidos ca min,
sacan novas versións antes de que eu actualice a tradución.

Como non remato as traducións, as versións saen coa última tradución
enviada e non levan integrada a que vou actualizando pouco a pouco e
na que todos estes erros que reportades xa están solucionados. Polo
que poida pasar, algún voluntario a continuar co traballo no caso de
que desista?

Hai que traducir co Qtlingüist e teño as memorias no formato qph para
facilitarlle a vida ao osado.

E moitas grazas a todos polos avisos dos erros nas traducións.

Un saúdo.