> A todo isto creo que aínda non se chegou a ningún resultado
> e «montón» para a zona de memoria do proceso?

Non me lin todo o fío e son lego na materia, polo que me absteño no de
stack/heap.

A redacción do texto citado faime aparecer unha dúbida, seguramente
fora de tema.
        A que te referes con "zona de memoria do proceso", á memoria
onde se gardan as variábeis/obxectos  definidos no cómputo (a
activación, para os amigos)? á memoria onde están as instrucións que
compoñen o cómputo? ao cómputo en si?