Boas.

Ostia, isa é unha dúbida que tiña eu. Non sabía. Eu emprego indistintamente:

- O documento abriuse en modo de só lectura
- Abriuse o documento en modo de só lectura

Aínda que creo que tendo a empregar moito máis a segunda. Polo menos
no NetBeans gana por goleada a segunda forma.

Tipo:

- O documento non existe.
- Non existe o documento.

Tendo sempre a segunda, pero seguro que tamén depende do día. Aínda
non teño fixado unha con precedencia sobre a outra.

Un saúdo.