Ola.

Eu como coordinador da OSL da USC tamén fun contactado por esa persoa.
Comentoume o asunto e agora téñome que por en contacto con Karsten. Xa
lle contei algo ao meu xefe e a ver que falamos a semana que ben nunha
xuntanza que vamos ter.

A OSL da USC sempre se encarga de traducir a web e o material
promocional para o evento. Estes dous últimos anos fixemos esforzos
por conciencia a xente da importancia dos estándares por esas datas ou
posteriores. Primeiro cos PIF nas facultades e o ano pasado co PIF
montado na XGN co resto de GULS, onde se repartiron trípticos (un
concreto da importancia dos estándares) que habería que traducir
(aínda que xa se fixera, pero non o conservamos) ao inglés e outros
idiomas (xente xa foi contactada no pasado, pero a cousa quedou ahí).

A ver como avanzan as cousas.

Un saúdo.

>>> http://www.tegnix.com
>>> http://www.agnix.org