Por min vale, para o 30 de marzo aínda dá tempo a facer algo con xeito.

Teño a idea de liberar un conxunto de "modelos" de documentos administrativos.

Quizais poderiamos aproveitar que acaba de saír a primeira versión do
OpenDNI para facer un obradoiro sobre como usalo para trámites
(cidadán-Adminstración)

Sobre a sesión técnica non teño claro a perspectiva, sobre a
localización estou á vosa disposición.

Gustaríame reclamar que as Admóns, como por exemplo a Deputación
recoñecesen o LibO e comezasen a ofrecelo, en galego.

Só ofrecen OOo e en castelán. Non sei paréceme penoso:
http://www.dicoruna.es/deputacion/impresos/

2011/2/10 Enrique Estévez Fernández <keko...@gmail.com>:
> [...]
> xuntanza que vamos ter.
>
> A OSL da USC sempre se encarga de traducir a web e o material
> promocional para o evento. Estes dous últimos anos fixemos esforzos
> por conciencia a xente da importancia dos estándares por esas datas ou
> posteriores. Primeiro cos PIF nas facultades e o ano pasado co PIF
> montado na XGN co resto de GULS, onde se repartiron trípticos (un
> concreto da importancia dos estándares) que habería que traducir
> (aínda que xa se fixera, pero non o conservamos) ao inglés e outros
> idiomas (xente xa foi contactada no pasado, pero a cousa quedou ahí).

>>> http://www.tegnix.com
>>> http://www.agnix.org
>>> Identi.ca, Jabber.org, JoinDiaspora, GTalk, Facebook, Twitter,