Olá,

2011/2/11 Antón Méixome <cert...@certima.net>:
> Por min vale, para o 30 de marzo aínda dá tempo a facer algo con xeito.
>
> Teño a idea de liberar un conxunto de "modelos" de documentos administrativos.
>
> Quizais poderiamos aproveitar que acaba de saír a primeira versión do
> OpenDNI para facer un obradoiro sobre como usalo para trámites
> (cidadán-Adminstración)

Aínda estivemos comentando iso hai pocuos dias, sería moi oportuno
asinar documentos co DNI (falas diso, verdade?).

> Sobre a sesión técnica non teño claro a perspectiva, sobre a
> localización estou á vosa disposición.
>
> Gustaríame reclamar que as Admóns, como por exemplo a Deputación
> recoñecesen o LibO e comezasen a ofrecelo, en galego.
>
> Só ofrecen OOo e en castelán. Non sei paréceme penoso:
> http://www.dicoruna.es/deputacion/impresos/

Si, se logramos recabar a atención de medios, sería unha boa
oportunidade reclamar actuacións acordes coa realidade. Pensemos que é
unha convocatoria local, sincronizada mundialmente. Mesmo en España
pode haber uns cantos eventos.

Podo dicir que foi Suso Baleato quen conectou á Karsten (FSFE) con
nós. A partir daí é depende de nós, da comunidade. Se podemos
xuntarnos nun pequeno evento GUGLs, OSLs, empresas... sería, penso eu,
un exemplo moi diáfano para amosar que é iso da 'comunidade' ;)

apertas,
Roberto