reproduzo a mensaxe a continuación, perdón polo erro:

Moi boas!

Lamentabelmente preciso de quitarme da rolda de correo, non sei se hai
un xeito éstandar de facelo pero non o coñezo, ese e o motivo desta
mensaxe.

Debido ao meu actual (e "merdoso") traballo véxome na imposibilidade de
traducir, xa que apenas teño tempo libre, levo case un ano intentando
facer algún oco sen éxito (e non esaxero), ademais acumúlanseme as
mensaxes da rolda ao non poder lelas e actúan coma "spam", xa que me
dicifultan atopar as mensaxes da familia.

Supoño que nun posíbel futuro non haberá problema de volver entrar na
rolda, pero por agora rogaría que se me dese de baixa.

Foi un auténtico pracer. Moitísimas grazas e un grande saudo! :)