Olá,

Em 18-02-2011 09:18, mvillarino escreveu:
> A ver, a ver, que non dou feito:
>
> supoñamos que teño varios dicionarios de especialidade (na páxina do
> manual do hunspell falan de médicos, pero poñamos que son
> informáticos, ou de xeografía), poñamos que 19, e que os quero cargar
> para "mellorar" os resultados dunha corrección ortográfica.
>
> Sabe alguén que formato teñen que ter eses dicionarios para que se
> recoñezan as palabras derivadas (feminino, masculino, singular,
> plural, esas cousas) ?. Non dou localizado información de utilidade
> acerca de chamadas a add_dic(), e se o teño que facer mediante un
> [...]

Pois eu estou tentando isso com o Enchant, mas nom encontro como
utilizar um dicionário de especialidade junto com um principal (e que
siga as regras do .aff).

Mas usando o Hunspell directamente, vejo que é suficiente com que o
dicionário de especialidade tenha o mesmo formato que o principal:

- Cria-se um dicionário gl_soft.dic, com o conteúdo:
1
aaaaante/10

Este dicionário contém apenas 1 palavra que segue a regra 10 (plurais)
de gl_ES.aff

-Chama-se ambos os dicionários:
hunspell -d gl_ES,gl_soft -a

- Dá como correctos:
aaaaante
*

aaaaantes
*

Aaaaante
*

e oferece como alternativa a um erro:
oaaaantes
& oaaaantes 5 0: aaaaantes, aaaaante, ondeantes, obstantes, olifantes

Quer dizer, se se engadem formas no dicionário que sigam as mesmas
regras que o principal, tenhem a mesma funcionalidade. Vamos, que o
complementa como deveria.

Um saúdo.