Revólveme o estómago x_x

Persoalmente éntranme ganas de presentarme alí levando unha camisola o mais
explícita posíbel... non son de armar lios, nin creo que dean oportunidade a
xente de preguntar nada, pero non trago quedar na casa mentres nos venden e
ignoran o inmenso traballo que toda a comunidade do software libre leva
feito a prol do galego. E vou calando, que xa é moita a carraxe que teño.

Digo isto a título persoal, pero creo que estaría ben se nos xuntásemos un
grupo para acudir á presentación e mostrar a nosa disconformidade aínda que
só fose coa nosa presencia. Polo menos que non poidan ignorar que existimos

Xabier Villar