Boas.

A verdade é que si, pero é que non teño tempo. Se vos fixades, a nosa
nova é un copy-past recurtado da nova de Mancomun. Falei con eles como
fago ultimamente e mandeilles tres ligazóns e xa a escribiron eles. Eu
simplemente me limito a copiar a deles.

O tempo non dá para máis. Por outra banda xa non me acordo nin se teño
usuario para escribir no blogue de Trasno. Se alguén a pode escribir,
adiante. Perdoade as molestias.

Un saúdo.