Eu estarei o sábado porque tenho que dar un relatorio. Se queredes podo
axudar ou dar un sobre GNOME.

Loxicamente daría un que tivera preparado de antemán ou mesmo un
casual-speeching porque agora non tenho tempo a preparar nada novo.

Saúdos
--
Fran Dieguez <lis...@mabishu.com>

O Lun, 11-04-2011 ás 12:54 +0200, Leandro Regueiro escribiu: