Solicitei a acreditación para os que me dixestes, incluido a Fran, inda que
non lle fará falta ;)

En canto ao obradoiro, non teño máis info aínda. Penso que non temos
equipos, cada un terá que levar o seu. Conta con ter que facer algo con
virtaal ou similar, algo que se poida rapidamente instalar no momento.