Boas.

Ao final no Fiadeiro de localización de Software Libre traducíronse os
seguintes aplicativos que están pendentes de revisar e corrixir polos
coordinadores de GNOME e Ubuntu, coa miña axuda, se é necesario. Eu
pasareilles unhas notas cos principais erros detectados para facilitar
a súa labor. Estou a espera da confirmación de Miguel Bouzada para
dito traballo, senón fareino directamente eu e que el me revise a min.

Grupo 1:
- giftwrap
- steadyflow
- viewnior
- marlin

Grupo 2:
- Pinta
- gnome-mud (este non o entregaron, co que conta como non traducido)

Grupo 3:
- Nemiver

Grupo 4:
- Gossip

Grupo 5:
- Ocrfeeder
- gummi
- crunchyfrog

Grupo 6:
- Sbackup

Grupo 7:
- Medit
- Firestarter

Que ninguén meta man nelas para non duplicar esforzos. Dádenos tempo
para revisalos e subilas a onde corresponda.

Un saúdo.