Toda esa noticia non é máis ca unha especulación.

Na TDF non dixeron nada, máis ben que é necesario esperar e calar ata
que Oracle defina a súa situación. Non parece probable, especulo eu,
que Oracle libere a marca OpenOffice.

O que si parece confirmarse, pola vía da "desaparación" é a caída do
proxecto baseado nun OOo.org na nube de Oracle (proxecto ofimático
estrela no 2010). Todo indica que Oracle non sabe que facer con este
tipo de software.

Eu estou atento, obviamente pero o único que hai neste momento son
unhas declaracións dun directivo o pasado venres. Demasiado pouca
cousa.

Saúdos,

Antón