--En Preferencias/Básicas:
Activar «Instant» para unha navegación e busca máis rápida -> rápidas

--Preferencias/Cousas persoais/Configurar a sincronización...:
Non podo acceder a miña conta -> á miña conta

--Preferencias/Cousas persoais
Active o completado automático para encher formularios web premendo só unha
vez -> Activar
Xestionar a configuración de autocompletado... -> completado automático

--No menú hai unha entrada chamada "Administrador de marcadores". Ao ir a
ela a páxina chámase "Xestor de marcadores".

--Historial/Editar elementos...
Limpar todos los datos de navegación... -> todos os

-- Ferramentas/Informar dun erro

Boh. (É correcto? A verdade é que non sei como se transcribe esa
exclamación)

Xosé