Creo que revisei todo...
se algo queda, despois de que fixen as novas traducións xa me contaredes

sobre o de ... Restan NaN segundos creo que xa dixen que era un bug de
Chromium...
aí van as cadeas, por se houbera un erro que non vexo

%{NUMBER_ONE} sec left
Restan %{NUMBER_ONE} segundos

%{NUMBER_DEFAULT} secs left
Restan %{NUMBER_DEFAULT} segundos

%{NUMBER_TWO} secs left
Restan %{NUMBER_TWO} segundos

%{NUMBER_FEW} secs left
Restan %{NUMBER_FEW} segundos

%{NUMBER_ZERO} secs left
Restan %{NUMBER_ZERO} segundos

%{NUMBER_MANY} secs left
Restan %{NUMBER_MANY} segundos

Eu non vexo erros, se os houbera, avisádeme (por algo uso lentes) senoón
terei que enviar unha nota de «bug»

Deixo pendnte o do «Boh» xa que eu tampouco o teño moi claro :-D

2011/4/27 Xosé <xoseca...@gmail.com>

> --En Preferencias/Básicas:
> Activar «Instant» para unha navegación e busca máis rápida -> rápidas
>
> --Preferencias/Cousas persoais/Configurar a sincronización...:
> Non podo acceder a miña conta -> á miña conta
>
> --Preferencias/Cousas persoais
> Active o completado automático para encher formularios web premendo só unha
> vez -> Activar
> Xestionar a configuración de autocompletado... -> completado automático
>

> --No menú hai unha entrada chamada "Administrador de marcadores". Ao ir a
> ela a páxina chámase "Xestor de marcadores".

> [...]

 /\  Dia da liberdade dos documentos -  Libera os teus documentos
_\/` http://documentfreedom.org/     -  30 de marzo de 2011