Grazas Leandro, eu tamén o tiña anotado co significado de facer que algo funcione noutro sistema/ou situación diferente é orixinal adaptado?

En 2011/04/29 12:08, Leandro Regueiro escribiu:
Quede como quede a discusión incluín «port» para discutir na trasnada
ou simplemente incluílo no glosario das trasnadas.