2011/5/19 Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>:
> Non sei se na SXPL descoñecen a existencia de Trasno ou directamente
> pasaron de nós, pero case aseguraría que o SXPL si coñece a nosa
> existencia :)

O problema, creo eu, é que, se non se explica o contrario, á SXPL
parécelle que Trasno é como unha asociación cultural, tan respectable
como irrelevante.

> Pero o certo é que quen non chora non mama. Ou andamos nós tras deles
> ou mellor non agardar a que conten connosco. Así é como parece que
> xogan eles.

Non temos por que limitarnos a seguilos, podemos triangular entrando
en contacto, facendo proxectos con moitos outros actores.
Editoriais, Consello da Cultura, RAG, Universidades, deputacións,
concellos, federacións varias, etc