Non, non era iso. O correo das últimas semanas linno rapidiiiisimamente e
talvez perdin algo, pero dise "En la empresa estamos colaborando con la
Consellería de Educación en el diseño..." O que non sei é que empresa é. E
tamén que "En breve anunciaremos esta colaboración junto con otra empresa de
Agasol y Trasno" soa como se Trasno tivese unha colaboración con alguén
(empresa, Agasol, Consellaría?) da que non me dou conta.

Xosé