Praza das Cantigas, s/n
Campus de Vigo
36310 Vigo
España
Tel. 986 812 251
Fax 986 812 380
webs.uvigo.es/fft
sd...@uvigo.es

A autora dese blog é unha alumna miña de 4º de Tradución e Interpretación, Lourdes Rey. Nas miñas clases distribuín os trípticos do proxecto que collín na última Trasnada de Vigo. Non sei se ela xa coñecía o proxecto de antes ou se eu con ese acto propiciei que ela investigase. Con todo, estou encantada de que alumnas miñas se introduzan no mundo dos blogs e publiquen cousas interesantes, aínda que eu non teña mérito ningún nos seus logros.

Sabela Cebro Barreiro

Dpto. Tradución e Lingüística

Despacho Newton 5

+34 986 813 803

+34 658 672 408

sace...@uvigo.es

http://webs.uvigo.es/sacebro

Antesde imprimir esta mensaxe asegúrese de que é necesario