Ola.

Moi bo manual Miguel. Bo lugar ao que redirixir a xente.

Engadir, que existen aplicativos CAT, como o OmegaT que permiten
traducir ficheiros HTML sen ter que convertelos a .po, e que tamén
usan TBX e TMX como recursos para o tradutor. Agora teño dúbidas, pero
creo que tamén permitían traducir ficheiros .xml.

Grazas polo manual.

Saúdos.