¡Hola a todos!

        Vexamos, aínda non teño moi pensado qué é o que vou traducir eu
X-)))
        Pero en calquera caso, gústame a idea de traducir documentación e
HOWTOs, guías de instalación, etc., así que se hai alguén que esté
coordinando eso que mo diga para saber cómo vai a cousa. Tamén as páxinas
de manual, aínda que son bastantes, supoño que se podería repartir o
traballo por seccións e tal, non sei.

        Penso que este tipo de cousas son as máis fundamentais, porque é o
primeiro que atopa un usuario cando mete Linux: páxinas man e HOWTOs.

        O meu programa ZXSEE non necesita traducción, xa que está
dispoñible en galego desde hai mooooito tempo ;)

        Lémonos
        email:bert...@yahoo.com               -= Alberto García =-
        http://www.cryogen.com/berto            \--------------/