O día 10/Jul/1999, Jacobo Tarrio escribía:

>  Ou "cheira" :DDDD

        Non, non é así. E permítame correxilo, señor coordinador xeral :-P
"Cheirar" é como "ulir", dun xeito xeral. Unha cousa pode cheirar ben :-)
(polo menos, na miña experiencia, que teño que recoñecer que non é moita
:-)) Mais "feder" é, indefectiblemente, cheirar horriblemente mal :-)

        ¿Qué di o diccionario sobre isto? :-? Eu non teño tal para
consultalo :-m

--
Roberto Suarez Soto              |           "You cannot enter here,"
mailto:ask...@biosys.net         |                Said Gandalf,