On Sat, 10 Jul 1999, CrEqUe  wrote:

> PD: Nos somos un grupo independente, formado e que xa temos feito cousas
> a punto de sair. Podemos colaborar con iso do GPUL pero non creo que
> disolvamos este grupo para meternos noutro (alomenos polo momento). O

        Eu son do GPUL, ninguen dixo nada de que vos metérades no noso
grupo, simplemente falamos de que nos comentarades as cousas que tiñades
traducidas para non traducilas nos outra vez.
        E tamén que souberades que cousas temos pensado traducir nos para
saber que xa non fai falla que as traduzades vos.
        Con respecto ó que dixeches da nosa lista, non é necesario que vos
desfagades da vosa, que supoño que vos fai moita ilusión tela, simplemente
que alguén de vos se suscriba para saber en todo momento o que estamos a
facer e poder avisarnos do que estades a facer vos.

        Nos non andamos acaparando xente, só queríamos coordinarnos...

Saudos.
--
  _
 /_) \/ / /  email: mailto:r...@mundivia.es