On Fri, 16 Jul 1999, Jacobo Tarrio wrote:

>  Se alguén quere coller algún destes programas, que me avise... e se quere
> engadir algún, que me avise tamén (e comece a traducir :-) E se alguén xa

Falárase tamén de traducir documentación sobre Linux, concretamente algún
manual de instalación, HOWTOs, e partes do LDP. Comentou Damián que a xente
do GLUG sería quen se ocupase do relacionado co LDP, e mailos HOWTOs e
mini-HOWTOs. Penso que sería de interese que se fixara quén fai
definitivamente qué cousa, e despois en canto á documentación, "cortala" en
pedazos (virtuais :-) e repartila entre a xente que está aínda sen facer
nada (e lle interesa ir traducindo documentación, claro está) ¿Propostas
sobre isto, sres. coordinadores?

Saudos!