On Mon, 12 Jul 1999, Alberto García wrote:

>       ¿Hai algunha maneira de poñer varios locales, de forma que cando
> non se atope o ficheiro de mensaxes dun idioma se busque o de outro?

 Eu o que fixen foi copia-los locales de 'es_ES' a 'gl_ES', e xa irei
substituíndoos a medida de que vaian indo :-)

 Por certo, sairon do meu sistema dúas mensaxes que non tiñan que ter
saido... son consecuencias de cambiar de ordenador e copia-lo mqueue pero
non borralo no vello O:-)

Hasta luego:

   Tarrío                                             Fidonet: 2:348/102.11
(Compostela)