On Sun, 25 Jul 1999, Ruben wrote:

> Non creo que ninguén na sua casa ande metendo ficheiros sen control de
> dpkg :-?

 O:-)

 De tódolos xeitos, non son tan difíciles de controlar, home :-)

 Están ben localizadiños :-) ---> /usr/share/locale/gl* :-)

> persoa (o coordinador?) que de vez en cando fixera un paquete debian con
> todos eles ( gl-locales_0.1-1.deb ?) e o puxese dispoñible no ftp de

 Ok, os que teñades paquetes feitos, mandádemos por favor :-) [teño o
glade, o gnome-media e as textutils O:-)] Por privado, ¿eh?

 E escalonadiños :DD

>       Ok.

 Vou falar cos de GNU para que haxa un equipo "oficial" de traducción ao
galego... así as cousas serán máis sinxelas :-)

>       Xa probei, pero non funciona ben. Fago un "diff -u" entre o

 Non, home... fai un diff das distintas versións do ficheiro POT orixinal,
e coa axuda dese diff, vai mirando que cadeas novas hai, e onde se
introducen... :-)

Hasta luego:

   Tarrío                                             Fidonet: 2:348/102.11
(Compostela)