On Wed, 28 Jul 1999, Jacobo Tarrio wrote:

>  Por exemplo, preferi-lo uso da segunda forma do artigo (coma nesta mesma
> frase :-)) sobre a primeira, cando sexa o caso, claro :-)

        Stinks.

>             Úsase segunda forma do artigo cando este vai seguindo a
>          unha forma  verbal rematada  en -r ou  en -s, ou  algunhas
>          palabras como todos, tras, máis, ambos, entrambos, ...
>
>             Mata-las galiñas        Tralo valado
>             Come-lo pan             Ti e mailo teu curmán
>             Vive-la vida            Ámbolos dous

        Matar as galiñas, Comer o pan, vivir (viver??) a vida.
        A parte da dereita soa bastante ben. Pero o dos guións a min
ensináronme en BUP a NON usalo, segundo me dixeron está obsoleto.

>  Agardo polas vosas propostas :-)

        Ahi tes a miña.

"Todos los trabajos buenos en software comienzan tratando de paliar un problema
personal del que los programa."
                                                            Eric S. Raymond
--
  _