On Wed, 28 Jul 1999, Ruben wrote:

>       Stinks.

 Fede :-P

> >             Vive-la vida            Ámbolos dous

 Evidentemente, foi unha errata :-) Un, que se desvive por poñer exemplos
das tres conxugacións, e, claro, crúzanselle o galego por un lado, o
castelán polo outro, o francés por diante e o latín pola retagarda, e
claro...

 Se é que non se pode estudiar idiomas :DDD

>       A parte da dereita soa bastante ben. Pero o dos guións a min
> ensináronme en BUP a NON usalo, segundo me dixeron está obsoleto.

 Pois a min sempre me dixeron que o usara. ¿Seguro que non tiveches un
profesor reintegracionista ou algo así? X-)))))

Hasta luego:

   Tarrío                                             Fidonet: 2:348/102.11
(Compostela)