On Wed, 28 Jul 1999, Ruben wrote:

>       A parte da dereita soa bastante ben. Pero o dos guións a min
> ensináronme en BUP a NON usalo, segundo me dixeron está obsoleto.

        A min ensináronme en BUP, en COU en na EXB que o uso do guión é
preferible nos casos nos que está disposto, segundo marca a RALG. Esa
preferencia ven marcada dende arriba, non é obriga.

        Creo que xa é hora de que empecemos a coller un bo libro de
gramática galega. Creo que eu o farei, polo meu propio interés. E cando
teña ese pequeno documento a man, posiblemente me anime a participar
traducindo algo...

Jose Dapena Paz | mailto:jdap...@mundivia.es
[GGL developer] | http://personales.mundivia.es/jdapena