Boas!

        Teño un pequeno problema. Quero traduccir o enlightenment pero non
me colle a traducción en castelán estando coa configuración para "es" nin
a de galego "gl"

        E o enlightenment-conf: o paquete debian non trae a traducción
pero si os fontes. Entón, copio o ficheiro es.po compilado:

        cp messages /usr/share/locale/gl/LC_MESSAGES/enlightenment-conf.mo

        Probei tódolos nomes que se me ocorreron e nada, pasa de todo.
Segue a saír en inglés. ¿Como podo saber o nome que ten que levar o
ficheiro? O .pot chámase enlightenment-conf.pot

        ¿Que fago?

Saudos!

     .====                Arroutada Party Team-http://www.arroutada.ddns.org
     `===.ergio Rua           GPUL-CLUG Member-http://ceu.fi.udc.es/GPUL