O día 31/Jul/1999, Jacobo Tarrio escribía:

>  Os datos de aquí poden ser erróneos; por favor, notificádeme os erros e
> sempre que tomedes un paquete ou o acabedes, avisádeme. Gracias :-)

        Esqueciches pór que eu traducín o WPrefs, a utilidade de
configuración que ven con Window Maker. Mandei o ficheiro á lista, ¿chegou?
:-?

        E agora, seguindo co Window Maker, case rematei co wmakerconf :-)
(outra ferramenta de configuración, millor na miña opinión). Fáltanme dúas
ou tres cousiñas e xa está :-)

        Dúas marcas máis no meu monitor ;-D Aparte, vou mirar a ver si se
pode traducir o GQView, que uso de cotío, e xa postos mirarei tamén o GQMpeg
(do mesmo autor), que tamén uso bastante :-) Xúntase todo isto co de GNOME e
fai un bo choio ':-/ ;-)

--
Roberto Suarez Soto              |             I'm chewing on glass
mailto:ask...@bigfoot.com        |                     But I