On Fri, 6 Aug 1999, Fernando Sanchez wrote:

> Tonterías aparte, non teño nada en contra dos portugueses :-), pero xa
> eliximos usar galego normativo-pupurri, en vista máis que nada de que o
> portugués está moi ben, pero non é o que fala Songoku na tele, que
> evidentemente é o que conta :)

        X-)))
        Home, hai moi pouca diferencia entre o portugués e o galego
normativo da Xunta, realmente. Non son tan diferentes, creo eu.
        Eu cando vou a Portugal falo galego, e salvo unhas poucas
palabras, enténdeseme perfectamente.

        Lémonos
        email:bert...@yahoo.com               -= Alberto García =-
        http://www.cryogen.com/berto            \--------------/