On Wed, 11 Aug 1999, Alberto García wrote:

>       ¿Tí estás seguro do que dis? Existen multitude de asociacións
> reintegracionistas, e unha enorme cantidade de publicacións ó respecto.

        Non sei agora, pero hai dous, eerrrr, tres? Non, ... cinco anos
(como pasa o tempo!) fixen algún traballo sobre o tema e non é nada fácil.
O peor é que había moita discordancia entre o que dicía cada un, xa na
propia postura reintegracionista, e incluso nunha mesma publicación, con
contradiccións e todo (como en Alxebra :-). A verdade é que acabeo
bastante mosqueado co tema, (pero agora que o penso, ó mellor en cinco
anos mellorou o panorama, cousa da que teño serias reservas).

Jose Dapena Paz | mailto:jdap...@mundivia.es
[GGL developer] | http://personales.mundivia.es/jdapena