A ver, o que falaramo do Manual de Debian...

Eu teño feito o indice, os creditos e parte do primeiro capitulo. Creo que
é mellor que fagamos o seguite, a ver que vos parece:

Remato o indice, os recoñecementos e o primeiro capitulo.

Fernando ( por exemplo ), sigue co segundo capitulo.

Daniel ( por exemplo ), sigue co terceiro capitulo.

Unha vez estean traducidas esas partes, mandamos-llas a alguen que controle
de gramatica do pais ;) ( A.K.A Jacobo Tarrio ), as revisa, e se estan ben
seguimos con cuarto, quinto e sexto capitulo ... Que vos parece ?

Saludos, David Fernandez Vaamonde

--
Grupo de Programadores y Usuarios de Linux
mailto:g...@ceu.fi.udc.es